.O alumnado de cuarto comezamos a aventura do proxecto de Meteoescolas tras a magnífica presentación que do plan de traballo nos fixeron o alumnado de sexto.
Empezamos entón a acudir a caseta meteorolóxica, onde cada mañá recollemos a temperatura máxima e mínima e a cantidade de precipitacións. Estes datos rexistrámolos nos paneis que, para este fin, están habilitados no vestíbulo do noso centro.
Estes datos tamén son traspasados a un climograma.
Pero non foi este o único traballo que se nos encomendou. Tiñamos ademais que investigar peculiaridades sobre o tempo atmosférico en Bueu.. que ditos, ou sentenzas se referían a nosa meteoroloxía:
Tamén, os nosos avós, avoas, veciños e veciñas e sobre todo a xente mariñeira informáronnos sobre as múltiples formas de chamarlle aos ventos e que tanto inflúen na vida do mar:
Non acabou aquí a nosa aportación. Encargóusenos ademais que elaborásemos un tríptico cos pictogramas dos distintos estados da atmosfera. Ocurréusenos que fose Papirus o encargado de facelo. Como sabedes este ano Papirus anda perdido polo espazo e na súa estancia estelar montouse no satélite meteosat dende onde puido observar os cambios meteorolóxicos da nosa vila.
Gabri 4ºA
Repartímonos o traballo e este foi o resultado final:
Todo o alumnado do colexio levará un destes trípticos para a súa casa. As imaxes serán ademais aproveitadas nas aulas de infantil onde as rutinas diarias inclúen sempre colocar nun mural o tempo que fai.
Non puideron entrar todas as imaxes neste folleto, polo que decidimos que si formarían parte dun gran mural na sala de usos múltiples:
No hay comentarios:
Publicar un comentario