viernes, 24 de febrero de 2017

ROSALÍA

Tal día coma hoxe, o 24 de febreiro de 1837, nacía en Santiago de  Compostela, Rosalía de Castro. Cumpriría, polo tanto, 180 anos.
O noso colexio, non quixo deixar pasar  por alto  a ocasión de homenaxear a nosa amada poetisa e para deixar constancia o alumnado do centro recitou un dos seus máis fermosos poemas “Adios Ríos , adios fontes” incluído dentro do libro de Cantares gallegos.
O alumnado terceiro e cuarto puxemos o nos gran de area recitando as estrofas que nos corresponderon. Antes coloreamos e recortamos a careta da autora galega.

Adios Virxe da Asunción,

branca como un serafín;
lévovos no corazón:       
Pedídelle a Dios por min,
miña Virxe da Asunción.

 
Xa se oien lonxe, moi lonxe,
as campanas do Pomar;
para min, ¡ai!, coitadiño,     
nunca máis han de tocar.

Xa se oien lonxe, máis lonxe
Cada balada é un dolor;
voume soio, sin arrimo...     
¡Miña terra, ¡adios!, ¡adios!



¡Adios tamén, queridiña!...
¡Adios por sempre quizais!...
Dígoche este adios chorando
desde a beiriña do mar.


O alumnado desta etapa tivemos tamén o honor de rematar o poema.
 Non me olvides, queridiña,

si morro de soidás...
tantas légoas mar adentro...       
¡Miña casiña!,¡meu lar!

Foi unha experiencia moi bonita que quedou reflectida neste fermoso vídeo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

VACACIÓNS DE SEMANA SANTA

Bueno, chegaron as vacacións, unha tristeza que sexa nesta situación pero hai que ser positivos, a saúde é o máis importante.  Agora desc...